Contact

Neem contact met me op zodat we een kennismakingsgesprek kunnen inplannen.

Kennismakingsgesprek

We hebben een kennismakingsgesprek ingepland. Dit gesprek duurt ongeveer een uur en vindt plaats bij jou thuis of op kantoor. Zo’n eerste bezoek kan spannend zijn. Dat is heel begrijpelijk, maar als professional organizer kijk ik niet zo snel ergens van op. Daarnaast behandel ik alles vertrouwelijk en blijft datgene wat ik zie en wat we bespreken onder ons. Ruim vooral niet op voor mijn komst: ik krijg graag een beeld van de bestaande situatie! We bespreken deze en bekijken samen de aan te pakken ruimte of zaken. Besluiten we samen aan de slag te gaan, dan maken we een simpel plan van aanpak en plannen we een eerste werkafspraak in. Je ontvangt een afspraakbevestiging en als bijlage de leveringsvoorwaarden van Evelien Tielen Professional Organizer (zie ook onder tarieven).

Aan de slag

Tijdens de werkafspraak gaan we samen aan de slag, zodat je meteen kunt ervaren hoe goed alle methodieken en tips in de praktijk van jouw (bedrijfs)huishouden werken. Zo’n werkafspraak duurt gemiddeld 2 tot 6 uur. De duur spreken we van te voren af. Aansluitend kijken we of je nog een volgende werkafspraak wilt. Soms hebben we meerdere afspraken nodig om een bepaald doel te halen.

Zelf verder

Ik bel je na 2 maanden graag eens op om te vragen hoe het gaat. Of ik kom langs voor een evaluatiegesprek. Heb je voor die tijd al vragen of wil je nog wat advies: mail me gerust en ik geef je zo snel als mogelijk antwoord.