Mijn naam is Evelien Tielen en woon met mijn gezin in Elst (gemeente Overbetuwe). Ieder mens heeft zijn kwaliteiten en die van mij zijn organiseren en plannen. Misschien wel omdat ik het erg belangrijk vind om te leven in een overzichtelijk en opgeruimd huis. Dat geeft rust.

Twaalf jaar lang heb ik gewerkt als secretaresse en officemanager binnen diverse organisaties. Met een pauze van vier jaar. Eind 2007 ben ik gestopt om fulltime voor mijn gezin te kunnen zorgen. Omdat ik wel graag onder de mensen wilde zijn, heb ik een lokale netwerkgroep voor moeders met jonge kinderen opgericht. Vier jaar lang organiseerde ik met een team diverse activiteiten voor moeders en kinderen woonachtig in de gemeente Overbetuwe en randgemeenten. Toen beide kinderen naar school gingen, ben ik weer gaan werken als parttime officemanager. Tegelijkertijd werden mijn beide ouders ziek. In zeer korte tijd verhuisden zij van het ouderlijk huis naar verschillende verpleeghuizen en overleden. Een hectische tijd waarop een groot beroep werd gedaan op mijn kwaliteiten en empathisch vermogen.

Begin 2015 heb ik me aangemeld voor de Opleiding tot Professional Organizer (OPOP) van de HuishoudCoach®. Deze heb ik succesvol afgerond. Ik besloot mijn hart te volgen, mijn werkzaamheden als officemanager neer te leggen en startte mijn eigen bedrijf: Evelien Tielen Professional Organizer.

Mijn levenservaringen, persoonlijke kwaliteiten en opleiding zet ik nu in om anderen te begeleiden op het gebied van slimmer organiseren. Thuis en (bij re integratie) op het werk.

Als het jou, om welke reden dan ook, minder goed lukt om grip te krijgen op rommel, de administratie, agenda en taken, dan help ik graag. Samen zorgen we ervoor dat je weer rust en energie krijgt voor dingen die er echt toe doen.